5.07.2013

Zapowiedź dzialu!

Tralallalalalala oto się dzieje! 
Otóż jak już niedawno wspomniałam pojawi się nowy, seksiasty dział na blogasku a stanie się to już dziś.
Cóż powoduje jego powstanie?
Zuzia, która napomknęła mi ostatnio na gg, że mogłabym zaprosić kogoś do pisania na blogu. Tylko nie wiedziała o tym, że jednym z założeń prowadzenia przeze mnie tego bloga jest: od początku do końca jest mój i tylko mój! Przez jej uwagę w mojej szczwnej główce wykiełkował milusi pomyślik. No bo skoro blog jest mój i jest to ''chatka'' zatem czemu nie mogłabym kogoś do niej zaprosić?
I tak oto powstał chocapic pomysł na ten oto dział o wdzięcznej nazwie:
Goście Kirci!
Na czym to ma polegać?
Co jakiś czas będą pojawiały się stylizacje różnych osób ''zaproszonych''. Będzie można je zobaczyć tylko i wyłącznie na tym blogu.
Pierwszą z nich zobaczycie już za chwilkę!

3 komentarze: