7.07.2013

Ta stylizacja jest tak mierna, ze az ja wrzuce.

Top-RiO|Tatuaż-Stardesign&Evil Panda|Szelki-Biozu|Pasek-Tomorrow|Torebka,Spodnie-Killah|Bransoletka-Nelly|Buty-DKNY

Różowowłosej Kirci ciąg dalszy. Tak to mój leeń wiadomo. 
Jest gorąco, nudzi mi się, słucham Korn, nie mam książki, bo Kłamcę skończyłam. Nie chce mi się pakować prezentu dla chłopaka, jutro jadę do niego na urodziny, na 3 dni. Nie wiem, czy mam ochotę. Zostaję tyle tylko dlatego, że moja przyjaciółka wpada w środę do Zielonej. Oszczędzamy na bilecie, we. Nie mam weny, żeby narysować nowy nagłówek, nowe anime zaczynać bez sensu, bo nie obejrzę całego. Spędzę dzień zastanawiając się, co by tu z sobą zrobić. Ómre.

Chcecie następnego gościa? ;>

2 komentarze:

  1. Ah, ja musze sie spakowac na wakacje, za nic mi sie nie chce ;_;
    Lubie ten outfit, ah lubie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :) Dodaję się do obserwatorów.
    flamingo-daily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń