18.07.2013

Tuturuuu!

Kapelusz-Decades|Bluzka-Chanel|Spódnica-Wild Candy|Torebka-Royalty|Bransoletki-LE, MK|Buty-YH

Kircia jest po Steins Gate, jejku, polecam! KLIK! Jedno z najlepszych anime ever.
I przeczytałam Długą Ziemię Pratchetta i Baxtera. Lekturę zakończyłam jękiem rozpaczy. To znaczy, że szkoda kończyć. Zaskakuje do ostatniej strony, naprawdę. Aż wstyd się przyznać, że pierwszy raz zobaczyłam tę książkę w ... Lidlu.Telefonu nadal nie dostałam grr. Agatowe Lato udane. W sumie kupiłam tylko kolczyki, cóż więcej kasy na Wrocław i Warszawę. Wee. Ściągnęłam Lola, znajomi będą mnie (znowu) uczyć w to grać. Nie lubię tej gry ale to sie nazywa presja środowiskowa. Hmm hmm. Ogólnie to koszmarnie mi się nudzi, chcę zrobić run away z domu ale czekam na telefon i czekam i sie doczekać nie moge. Zaraz zrobie focha, kupię sobie Samsunga Chata z oszczędności i tyle. Pf.

PS Czy ktoś w ogóle to czyta?



1 komentarz: