8.05.2013

Summer Sprint*

Wianek-Pretty n' Love|Koszula-Decades|Pasek-Voile|Sukienka,Torebka-LE|Blazer-Chanel(Zuzia ♥)|Buty-Antidot&WOTW
*Nie ma to jak nazwać posta nazwą skilla. c:

Tegoroczna matura z matmy była łatwa. To znaczy tylko jedno. W przyszłym roku dostanę hardokra. Nie chcę!
Ponadto! Czekałam godzinę na autobus w palącym słońcu by postać sobie kolejną godzinę w korku bo wypadek przez co przez mój beloved wjazd na obwodnicę, który jest przyłączany do S3 i cały system objazdów z tym związany. Super co nie? A naprawdę chciałam jeszcze zajść dziś do second handu. SADFACE!
BTW, chcecie zobaczyć szkicyk?

6 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka jest bardzo ładna, ale po dokładnym przyjrzeniu stwierdzam, że COŚ mi nie pasuje. Chyba ta kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi buty nie pasują, tak to jest mmmm.
    dawaj kieckeXD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, chyba buty nie pasują!

      ALE MY JESTEŚMY KRYTYCZNI NIŻ DŻIRI Z TAP MADL! ♥

      Usuń
    2. Odczepcie sie od tych butów trolle małe!

      Usuń
  3. Kocham ten wianek <3 Co do butów, top mi się bardzo podobają;p
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń