14.05.2013

Galaxy Jet

Żakiet-Bizou|Kolia-Tingeling|Top,Spodnie-Special Offer|Pasek,Rękawiczka,Buty-LE|Bransoletka-ELLE|Torebka-RiO


Miałam dylemat czy dodać z białym tłem czy bez więc jest tak. 
Jak sie bardziej podoba? Może zacząć dodawać więcej screenow?

Powrót do szkoły jak zawsze do dupska.  Nie chce się oj nie nie. I mój plan się zmienił. Nie ma to jak dwie matmy przy piątku na ostatnich lekcjach. Staję się analfabetą 5 razy podchodziłam do napisania słowa "lekcja" i w ogóle 5 mi się zacina na klawiaturze syf. Mam ochotę w coś zagrać. Jakieś fajne mmo albo coś. Tylko nie Perfect World, bo chyba mi już ciut obrzydł. Szczególnie że ostatnio zepsułam cilenta Vendetty podczas aktualizacji. Tylko ja tak potrafię nieprawdaż? Po Acces World(polecam fajne anime ale mógłby być dłuższe) chce mi się grać jeszcze bardziej. Polećcie mi coś no!

4 komentarze:

  1. Niektóre elementy mi strasznie przeszkadzają w tej stylizacji, zwłaszcza ten kołnierz, który w ogóle nie pasuje ;d

    I'M HEJTER! ♥

    OdpowiedzUsuń